saknadepojke

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

drömmar för dig till mig

Av saknadepojke - 14 april 2010 23:24

Hej mammas lilla stjärna   

 

Första jag kollar när jag loggar in här e om någon har läst idag, du kanske?

Inatt så drömde jag om dig. Jag träffade dig o vi blev en familj igen, du o jag. Jag kunde krama dig o vi pratade om allt mellan himmel o jord. Jag va så lycklig men sen vaknade jag   Du försvann igen. Drömmen va så värklig så jag gick o mös över den länge. Jag är så glad över dessa drömmar när de väl kommer, jag kan tillockmed höra din röst i flera timmar efter. Idag har mamma inte gjort så mycke, har inte mått så bra sen i eftermiddags. Tänker så mycke på saker men nu ska jag inte skriva om det. Sitter o undrar va du gjort under dagen. Idag har det varit jätte fint ute . Hoppas att du inte har blivit sjuk, det har nästan alla här men jag har än så länge klarat mig.   Här ligger alla nu o sover , bara jag som är uppe , jag o djuren o snart ska jag gå ut med hundarna på nattekissen. ha ha ... Tänk om du vore här då kunde vi gått ut o satt oss på en gunga o bara sitta där o prata om saker . Att bara vara du o jag för oss själva en stund. I morgon ska jag ringa lite o sen får vi hoppas att vi snart ska få ses. Vi har mycke o ta igen gubben.

Ne nu ska jag ta gizmo o selma ut på promenaden men vi hörs snart igen. Sänder dig natt kramen , puss på kinden. Mamma älskar dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saknadepojke - 15 februari 2011 11:05

  Hej min lilla gubbe... Vill bara skicka din massor av kramar o puss på kinden o säga att jag älskar dig!   Tänker på dig!! puss mamma ...

Av saknadepojke - 9 februari 2011 00:27


Är bara så tooooooom.... vet snart inte längre va jag ska skriva eller känna ! Detta liv ödelägger mig , jag är UTAN dig.   Finns de någon som kan förstå mitt tarsiga innre som aldrig läker igen? Tänker på all tid som gått , all tid jag SKULLE FÅTT m...

Av saknadepojke - 29 januari 2011 14:01


  En bild på mamma o syster som tokar sig framför kameran :) Önskar att du kunde vara med oss o toka lite!   Tänk va ensamt de känns då man inte får varken höra av dig eller se dig :( Tror att en dag kommer du själv att inse vad som i allt ...

Av saknadepojke - 27 januari 2011 11:00


God morgon ÄLSKADE pojk  :) Nu kikar våren fram o tinar upp allt de frusna. Det kan jag lova dig att det tinar upp en hel del . I natt låg jag på kudden o tårarna bara rann som floder, kunde inte stopa de! Tänkte på dig.... den sista (tror jag de ...

Av saknadepojke - 19 december 2010 15:39


 

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards