saknadepojke

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

En mammas känslor

Av saknadepojke - 28 oktober 2010 10:17

Inom mig finns du men så liten som du då var, att du blivit större , jag förstår det men minnet av dig som du då var har ältat sig kvar. Ständigt sökande i mig själv , för att finna svar .. varför... Ser på mammor som kramar sina barn , ser dem växa upp , följa deras steg mot att en dag bli självständig man eller kvinna. Mina drömmar om dagen så om natten är den enda tid vi har. Vill så gärna ringa... tala ett slag... bara känna att just nu är det faktiskt du o jag men någon annan för våran talan , våran lag. Ständiga tårar som trycker på då jag vågar stanna upp o känna va de är jag egentligen känner.... . Saknad!! Kvällar som du i mitt minne knackar på , har aldrig känt mig så ensam som då. Maktlöshet o tiden bara rinner på! Jag är en mamma med ett stulet barn!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saknadepojke - 15 februari 2011 11:05

  Hej min lilla gubbe... Vill bara skicka din massor av kramar o puss på kinden o säga att jag älskar dig!   Tänker på dig!! puss mamma ...

Av saknadepojke - 9 februari 2011 00:27


Är bara så tooooooom.... vet snart inte längre va jag ska skriva eller känna ! Detta liv ödelägger mig , jag är UTAN dig.   Finns de någon som kan förstå mitt tarsiga innre som aldrig läker igen? Tänker på all tid som gått , all tid jag SKULLE FÅTT m...

Av saknadepojke - 29 januari 2011 14:01


  En bild på mamma o syster som tokar sig framför kameran :) Önskar att du kunde vara med oss o toka lite!   Tänk va ensamt de känns då man inte får varken höra av dig eller se dig :( Tror att en dag kommer du själv att inse vad som i allt ...

Av saknadepojke - 27 januari 2011 11:00


God morgon ÄLSKADE pojk  :) Nu kikar våren fram o tinar upp allt de frusna. Det kan jag lova dig att det tinar upp en hel del . I natt låg jag på kudden o tårarna bara rann som floder, kunde inte stopa de! Tänkte på dig.... den sista (tror jag de ...

Av saknadepojke - 19 december 2010 15:39


 

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards