saknadepojke

Alla inlägg under maj 2010

Av saknadepojke - 27 maj 2010 23:18

tjillevippen!!!

Nu har jag fått hem min data som varit trasig. Hoppas allt är bra med dig! Har skrivit några gånger till din pappa nu o frågat efter dig. Hade velat prata med dig lite! Allt jag får till svar är bara att du inte är hemma. "snyft".. Inget har jag hört från dig än.... känns ledsamt! Väntar på de kort din pappa lovade att skicka men inget händer.

Annars så är allt bra här. Sitter med din morbror Daniel o din kusin Kristoffer. Kristoffer läser läxor o daniel sitter med vid en data. Läxor... läser du det? haha... ja jag tror nog att du sköter dig, eller hur lilla gubben.

Snart så kommer det nog hundvalpar här! Tänk om du kunde ha varit här hos oss ibland, då hade du fått en egen liten hund av mig. Det hade väll varit kul? Hoppas du någon dag vill sätta på din mobil jag skicka till dig. Vore jätte kul o få prata med dig. Kunna skriva medelande till dig på dagarna. Tänker på dig jätte mycket ska du veta o saknar dig . Kramar mamma

Skickar dig natt kramen

Puss på pannan

Av saknadepojke - 21 maj 2010 21:54

Hejsan gubben!!!

Förlåt att jag inte skrivit så mycke, har varit så mycke o göra sista tiden.   

Vi har flyttat o grejat med alla saker men är inte klara än.

Igår grillade vi här ute på tomten o de e synd att du inte kunde varit med.

Just nu sitter vi här med dina kusiner .. Jennifer , tobias o Kristoffer. Dom ska sova över i natt o i morgon ska vi grilla igen, då kommer din mormor o morfar , moster o hennes kille o dina faddrar Morbror Conny o Anki. Det blir fullt hus!

Din morbror Daniel är här med, han bor med oss.

Allt bra med dig?? Det hoppas jag !!!   

Frågat din pappa om va du vill ha som i present men han säger att han inte vet o gitarr har du visst redan fått en.

nu ska vi strax titta på film här (teskeds gumman vill de se) o äta massa chips o dricka cola.  hoppas än på att du ska skriva brev. Vore jätte kul! Snart så hoppas vi på att våra hundar ska få valpar  då får du komma o titta hoppas jag annars så får jag lägga upp bilder här.


Mamma  saknar dig o älskar dig!

Sänder dig natt kramen

Tänker på dig

Puss

Av saknadepojke - 16 maj 2010 00:45

Hej gubben !!! Skriver mitt i natten   Har flyttat till huset! Hoppas du fick kortet jag skickade. Hoppas innerligt på svar från dig!!

Idag har jag jagat hunden (lilla Selma) som smet tack vare din moster annie som inte kunde stängde altanen hahaha.

Skriver bara lite kort för jag är så trött efter allt bärande. Saknar dig så oerhört mycke. Önskade du vore här med mig!

Mamma älskar dig !!!

Sänder dig natt kramen.

Puss på kinden.

Hoppas du sover sött, ses i drömmen!

Av saknadepojke - 12 maj 2010 12:03

 

Hej gubben!!!

Tänkte jag sätter mig o skriver till dig nu, hoppas du fått kortet. Hoppas du vill läsa på denna sidan, ska försöka hålla mig till o skriva varje dag till dig. Just nu sitter jag här med morbror Daniel o kusinen kristoffer  

  Idag väntar vi på svar... har fått ett hus så vi väntar på klar tecken att få flytta in! Sitter o hoppas på att du snart vill sätta igång mobilen jag skicka till dig så vi kan börja prata lite mer, lära känna varann igen o hoppas på att du snart vill skriva brev. Sknar dig vännen! Undrar va du gör just nu...

Här får du se huset, 6 rum o kök   

 

Tog bilden igår när vi va där! En tanke slog mig nu....Vill du också ha en sån här sida o skriva på? Jag kan hjälpa dig o göra en, om du vill. Vore kul... Det bestämmer du själv. Är bara o säga till om du vill det. Om du tittar på denna sida så står det Leons gästbok , där kan du skriva till mig om du vill. Om vad du vill. Fråga saker eller bara om du känner för att säga nått till mig.

Du... jag älskar dig o saknar dig.

Puss o kram mamma

Av saknadepojke - 9 maj 2010 20:18

Ledsen... Tänkt på dig , bara att hur jag ska uttrycka det har varit svårt.. Har inte vetat vad jag ska säga dig.   Det har blivit stopp i huvudet av allt efter vi tala i telefonen. Jobbigt för mig med! Vill säga så mycke, vill att det ska ske så mycke men inget händer, jag kan inte säga det. Rädd för att göra dig ledsen, rädd... ja jag är rädd för mig själv. Det jag känner. Saknaden efter dig, lyckan att höra dig. Blir så glad men sen går det över till denna gråten som aldrig ger sig, gråten jag alltid burit inom mig. En gråt jag inte vet vad den riktigt är!  Om jag ändå kunde säga dig allt jag vill ... utan rädsla för det.

Mamma älskar dig, för alltid vart du än är... jag är med dig o du är med mig varje sekund i livet.

Puss o kram!

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards