saknadepojke

Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

Hej lilleman

Av saknadepojke - 4 juli 2010 23:08

Har inte kunnat skriva på länge...   min dator gick sönder men nu har jag en ny så nu ska det skrivas igen! Hoppas allt är bra med dig... mamma ska avslöja en hemlis o nu kvittar det om pappa eller någon annan läser detta. Mamma har pratat med socialen .... vi får snart träffas ... det kvittar vad din pappa än säger!   Han kan inte snart längre lura i dig att det inte är bra för dig o träffa mig. Du ska få se va bra det kommer att bli för dig. Ingen kan göra nått... du o jag är snart tillsammans igen!! Bra va.. du får tillbaka din riktiga mamma o hela din stora släkt på mammas sida. Alla dina kusiner, din mormor o morfar, mostrar o morbröder.. Du ska få se min älskade lilla gubbe. Vi ska få det så bra! Ingen kommer att kunna vara elak mot dig mer! Mamma har lagen på sin sida nu ..  efter alla år som en person har nekat mig att träffa dig.

Nu glömmer vi det så länge...

Snart ska vi flytta här igen till ett jätte stort hus med stall o massa mark. Mamma o ebbe ska skaffa hästar , det ska bli kul! Du kommer tycka om att komma dit... Lite hönor vill mamma ha med som springer runt. Vi kommer att ha stora hagar runt huset o skog.. där kan vi hitta på mycke kul du o jag den dagen du kommer.

funderar på vad du gör nu när du har sommarlov o allt. Mycke ute o badar? leker? tänk om jag ändå visste!   

Själv så gör jag inte så mycket.. är mest hemma med Angel för Ebbe jobbar på dagarna. Vi leker på tomten , badar pool , äter glass o bara gottar oss men just nu är jag sjuk. Har blivit förkyld mitt i värmen. haha.. Inte så roligt men det går nog snart över hoppas jag. Tänker än på att jag skulle ge dig nått ... du har ju fyllt år o jag funderar än på vad jag ska ge dig. Vill ge det till dig så jag vet att du får det för brev o annat jag skickat har du inte fått... Den som tar dem ifrån dig skulle jag vilja veta. Det är din post o ingen annans! Men men ... snart kan ingen göra så längre.

Nej nu får det vara bra här... måste in o säga godnatt till Ebbe men du gubben-

Mamma älskar dig o har alltid gjort. Sänder dig natt kramen o ska tänka på dig.

Puss mamma

  Snart är vi hos varann!!

Bara tanken på det värmer hela mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saknadepojke - 15 februari 2011 11:05

  Hej min lilla gubbe... Vill bara skicka din massor av kramar o puss på kinden o säga att jag älskar dig!   Tänker på dig!! puss mamma ...

Av saknadepojke - 9 februari 2011 00:27


Är bara så tooooooom.... vet snart inte längre va jag ska skriva eller känna ! Detta liv ödelägger mig , jag är UTAN dig.   Finns de någon som kan förstå mitt tarsiga innre som aldrig läker igen? Tänker på all tid som gått , all tid jag SKULLE FÅTT m...

Av saknadepojke - 29 januari 2011 14:01


  En bild på mamma o syster som tokar sig framför kameran :) Önskar att du kunde vara med oss o toka lite!   Tänk va ensamt de känns då man inte får varken höra av dig eller se dig :( Tror att en dag kommer du själv att inse vad som i allt ...

Av saknadepojke - 27 januari 2011 11:00


God morgon ÄLSKADE pojk  :) Nu kikar våren fram o tinar upp allt de frusna. Det kan jag lova dig att det tinar upp en hel del . I natt låg jag på kudden o tårarna bara rann som floder, kunde inte stopa de! Tänkte på dig.... den sista (tror jag de ...

Av saknadepojke - 19 december 2010 15:39


 

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards