saknadepojke

Alla inlägg under januari 2011

Av saknadepojke - 29 januari 2011 14:01

 

En bild på mamma o syster som tokar sig framför kameran :)

Önskar att du kunde vara med oss o toka lite!


Tänk va ensamt de känns då man inte får varken höra av dig eller se dig :( Tror att en dag kommer du själv att inse vad som i allt detta har varit rätt o fel. Önskar bara att folk kunde sluta påverka dig när de gäller de. Låta dig själv välja , låta dig själv säga hur du känner o vill ha det. Just nu händer allt över ditt huvud o jag tycker det är FEL. Du får liksom bara ta det o jag vet de du känner , de du sista gången sa i telen :( Önskar bara att vissa kunde inse!!!

Jag förstår mig inte på K som har egna barn o gör allt för att en annan mamma ska bli utan sitt. De är sjukt, ja hon är nog det!


Hur det än är så har du en mamma o hon ger inte upp dig för en annans girighet!


Älskar dig pojken min , finns här o väntar här på de rätta att slå till :)

Pussar o kramar o klapp på kinden

Av saknadepojke - 27 januari 2011 11:00

God morgon ÄLSKADE pojk  :)

Nu kikar våren fram o tinar upp allt de frusna. Det kan jag lova dig att det tinar upp en hel del . I natt låg jag på kudden o tårarna bara rann som floder, kunde inte stopa de! Tänkte på dig.... den sista (tror jag de va) gången jag såg dig! Hörde ditt ropande efter mig som de va igår de hände... såg ditt gråtande ansikte. Åh... va jag hatar dem för att de inte lät oss hålla om varann den gången. Det börjar hända en hel del här nu... Mamma ska prata med Tidningen om allt med dig. De ska hjälpa oss att få ett slut på detta. Jag hoppas det fungerar o klart att de kommer bli reaktioner runt om på folk o det är va vi behöver. De finns lagar i vårat land som även en pappa måste följa! :) Funderarar på hur du har de... hur din jul va.... om du fick de saker du önskar dig? Jag hade velat skicka något till dig men anser att det inte är någon ide för du får det ändå inte :( Jag får helt enkelt skämma bort dig den dagen vi är hos varann igen. Skiter i hur andra ser på den saken... jag måste ta igen alla de födelsedagar , jul o allt jag missat med dig! Önskar mer än allt annat att du kunde vara här just nu på gården med mig :)

Glöm aldrig att MAMMA FAKTISKT ÄLSKAR DIG, DU FINNS I MINA TANKAR O I MITT HJÄRTA DAGLIGEN!

  PUSSAR O KRAMAR

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards