saknadepojke

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

god kväll vännen

Av saknadepojke - 21 maj 2010 21:54

Hejsan gubben!!!

Förlåt att jag inte skrivit så mycke, har varit så mycke o göra sista tiden.   

Vi har flyttat o grejat med alla saker men är inte klara än.

Igår grillade vi här ute på tomten o de e synd att du inte kunde varit med.

Just nu sitter vi här med dina kusiner .. Jennifer , tobias o Kristoffer. Dom ska sova över i natt o i morgon ska vi grilla igen, då kommer din mormor o morfar , moster o hennes kille o dina faddrar Morbror Conny o Anki. Det blir fullt hus!

Din morbror Daniel är här med, han bor med oss.

Allt bra med dig?? Det hoppas jag !!!   

Frågat din pappa om va du vill ha som i present men han säger att han inte vet o gitarr har du visst redan fått en.

nu ska vi strax titta på film här (teskeds gumman vill de se) o äta massa chips o dricka cola.  hoppas än på att du ska skriva brev. Vore jätte kul! Snart så hoppas vi på att våra hundar ska få valpar  då får du komma o titta hoppas jag annars så får jag lägga upp bilder här.


Mamma  saknar dig o älskar dig!

Sänder dig natt kramen

Tänker på dig

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saknadepojke - 15 februari 2011 11:05

  Hej min lilla gubbe... Vill bara skicka din massor av kramar o puss på kinden o säga att jag älskar dig!   Tänker på dig!! puss mamma ...

Av saknadepojke - 9 februari 2011 00:27


Är bara så tooooooom.... vet snart inte längre va jag ska skriva eller känna ! Detta liv ödelägger mig , jag är UTAN dig.   Finns de någon som kan förstå mitt tarsiga innre som aldrig läker igen? Tänker på all tid som gått , all tid jag SKULLE FÅTT m...

Av saknadepojke - 29 januari 2011 14:01


  En bild på mamma o syster som tokar sig framför kameran :) Önskar att du kunde vara med oss o toka lite!   Tänk va ensamt de känns då man inte får varken höra av dig eller se dig :( Tror att en dag kommer du själv att inse vad som i allt ...

Av saknadepojke - 27 januari 2011 11:00


God morgon ÄLSKADE pojk  :) Nu kikar våren fram o tinar upp allt de frusna. Det kan jag lova dig att det tinar upp en hel del . I natt låg jag på kudden o tårarna bara rann som floder, kunde inte stopa de! Tänkte på dig.... den sista (tror jag de ...

Av saknadepojke - 19 december 2010 15:39


 

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards