saknadepojke

Alla inlägg under oktober 2010

Av saknadepojke - 28 oktober 2010 10:17

Inom mig finns du men så liten som du då var, att du blivit större , jag förstår det men minnet av dig som du då var har ältat sig kvar. Ständigt sökande i mig själv , för att finna svar .. varför... Ser på mammor som kramar sina barn , ser dem växa upp , följa deras steg mot att en dag bli självständig man eller kvinna. Mina drömmar om dagen så om natten är den enda tid vi har. Vill så gärna ringa... tala ett slag... bara känna att just nu är det faktiskt du o jag men någon annan för våran talan , våran lag. Ständiga tårar som trycker på då jag vågar stanna upp o känna va de är jag egentligen känner.... . Saknad!! Kvällar som du i mitt minne knackar på , har aldrig känt mig så ensam som då. Maktlöshet o tiden bara rinner på! Jag är en mamma med ett stulet barn!

Av saknadepojke - 4 oktober 2010 14:44

Livet snurrar på , ja visst men inget är sig likt utan dig min lilla gubbe ;) Jag är rädd för tiden som är försvunnen va det ska ge när vi väl ses igen. Vetskapen på va alla år har förändrat dig!! När vi inser att vi inte känner varann längre..... En mamma , en främling för dig :( en son dagligen saknad men antagligen full av känslor av att blivit sviken :( LEDSEN vännen!!! I morgon ska jag ringa igen... ska ha tag på de som ska hjälpa oss vidare. Tänker inte låta tiden rinna vidare utan dig längre. Det jobbiga med allt är att allt ska ju ta sin tid med. Sitter o undrar va du gör just nu... detta undrande.... får va slut på det! Tar snart o åker hem till dig, skiter i va skatan säger, den svartsjuka saken. Ska se till att om hon ska finnas i ditt liv ska hon behandla dig väl. Du vet även om du inte får se det att Mamma älskar dig...

Massor av kramar o pussar på kinden , saknar dig!!!

 

Av saknadepojke - 1 oktober 2010 11:39

Tiden rinner iväg o jag hinner inte med allt jag ska när det gäller dig gubben :( , jobbar på det! Nästa vecka ska jag ägna all ledig tid för att ringa , slåss för dig!!! Dagarna som är fulla av saker känns så tomma när jag tänker på dig, saknar dig. Kommer aldrig bli hel utan dig ! Mamma älskar dig gubben, puss på kinden

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards