saknadepojke

Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

kväll o inget hört än

Av saknadepojke - 27 maj 2010 23:18

tjillevippen!!!

Nu har jag fått hem min data som varit trasig. Hoppas allt är bra med dig! Har skrivit några gånger till din pappa nu o frågat efter dig. Hade velat prata med dig lite! Allt jag får till svar är bara att du inte är hemma. "snyft".. Inget har jag hört från dig än.... känns ledsamt! Väntar på de kort din pappa lovade att skicka men inget händer.

Annars så är allt bra här. Sitter med din morbror Daniel o din kusin Kristoffer. Kristoffer läser läxor o daniel sitter med vid en data. Läxor... läser du det? haha... ja jag tror nog att du sköter dig, eller hur lilla gubben.

Snart så kommer det nog hundvalpar här! Tänk om du kunde ha varit här hos oss ibland, då hade du fått en egen liten hund av mig. Det hade väll varit kul? Hoppas du någon dag vill sätta på din mobil jag skicka till dig. Vore jätte kul o få prata med dig. Kunna skriva medelande till dig på dagarna. Tänker på dig jätte mycket ska du veta o saknar dig . Kramar mamma

Skickar dig natt kramen

Puss på pannan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saknadepojke - 15 februari 2011 11:05

  Hej min lilla gubbe... Vill bara skicka din massor av kramar o puss på kinden o säga att jag älskar dig!   Tänker på dig!! puss mamma ...

Av saknadepojke - 9 februari 2011 00:27


Är bara så tooooooom.... vet snart inte längre va jag ska skriva eller känna ! Detta liv ödelägger mig , jag är UTAN dig.   Finns de någon som kan förstå mitt tarsiga innre som aldrig läker igen? Tänker på all tid som gått , all tid jag SKULLE FÅTT m...

Av saknadepojke - 29 januari 2011 14:01


  En bild på mamma o syster som tokar sig framför kameran :) Önskar att du kunde vara med oss o toka lite!   Tänk va ensamt de känns då man inte får varken höra av dig eller se dig :( Tror att en dag kommer du själv att inse vad som i allt ...

Av saknadepojke - 27 januari 2011 11:00


God morgon ÄLSKADE pojk  :) Nu kikar våren fram o tinar upp allt de frusna. Det kan jag lova dig att det tinar upp en hel del . I natt låg jag på kudden o tårarna bara rann som floder, kunde inte stopa de! Tänkte på dig.... den sista (tror jag de ...

Av saknadepojke - 19 december 2010 15:39


 

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards