saknadepojke

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Ge mig mitt liv , min son

Av saknadepojke - 4 oktober 2010 14:44

Livet snurrar på , ja visst men inget är sig likt utan dig min lilla gubbe ;) Jag är rädd för tiden som är försvunnen va det ska ge när vi väl ses igen. Vetskapen på va alla år har förändrat dig!! När vi inser att vi inte känner varann längre..... En mamma , en främling för dig :( en son dagligen saknad men antagligen full av känslor av att blivit sviken :( LEDSEN vännen!!! I morgon ska jag ringa igen... ska ha tag på de som ska hjälpa oss vidare. Tänker inte låta tiden rinna vidare utan dig längre. Det jobbiga med allt är att allt ska ju ta sin tid med. Sitter o undrar va du gör just nu... detta undrande.... får va slut på det! Tar snart o åker hem till dig, skiter i va skatan säger, den svartsjuka saken. Ska se till att om hon ska finnas i ditt liv ska hon behandla dig väl. Du vet även om du inte får se det att Mamma älskar dig...

Massor av kramar o pussar på kinden , saknar dig!!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saknadepojke - 15 februari 2011 11:05

  Hej min lilla gubbe... Vill bara skicka din massor av kramar o puss på kinden o säga att jag älskar dig!   Tänker på dig!! puss mamma ...

Av saknadepojke - 9 februari 2011 00:27


Är bara så tooooooom.... vet snart inte längre va jag ska skriva eller känna ! Detta liv ödelägger mig , jag är UTAN dig.   Finns de någon som kan förstå mitt tarsiga innre som aldrig läker igen? Tänker på all tid som gått , all tid jag SKULLE FÅTT m...

Av saknadepojke - 29 januari 2011 14:01


  En bild på mamma o syster som tokar sig framför kameran :) Önskar att du kunde vara med oss o toka lite!   Tänk va ensamt de känns då man inte får varken höra av dig eller se dig :( Tror att en dag kommer du själv att inse vad som i allt ...

Av saknadepojke - 27 januari 2011 11:00


God morgon ÄLSKADE pojk  :) Nu kikar våren fram o tinar upp allt de frusna. Det kan jag lova dig att det tinar upp en hel del . I natt låg jag på kudden o tårarna bara rann som floder, kunde inte stopa de! Tänkte på dig.... den sista (tror jag de ...

Av saknadepojke - 19 december 2010 15:39


 

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards