saknadepojke

Alla inlägg den 5 april 2010

Av saknadepojke - 5 april 2010 23:01

Hej killen...

Hoppas du har det bra ..... bättre än mamma har det. Här sitter man o kan nog inte sova denna natt. Panikångest.... Vet inte om du känner till det men en dag när vi lärt känna varann så ska jag förklara det för dig.   Antar att du sover sött just nu (får man skriva så till en stor kille) ler. ja då.. iblandfår man det. Va drömmer du om gubben???? Tänk om man fick veta va dina drömmar är. Vet du vad som är min dröm??? Att få vara hel familj med dig igen, att få vara mamma, den mamma du känner dig trygg med o kan vända dig till när du behöver tröst, dela något glatt, berätta hemligheter. Oj va mycke hemlisar jag berätta för dig när du va liten. Ler när jag tänker på det. Du va min egen lilla bästa vän 

Det är så mycket du som bebis fick veta, ingen annan. Det är det man gör ... man berättar allt för dem man älskar. Du va mitt hjärta mitt allt lilla vän . Saknar tiden med dig.... åren bara flyr iväg. 

Sänder dig godnatt kramen o hoppas du sover gott, mamma älskar dig för evigt! Var du än är så är jag med dig.

Av saknadepojke - 5 april 2010 12:50

Hej min solstråle!!

nu är snart påsken över.... För några år sen till påsken kom du. Denna påsk har varit en mardröm o full av saknad. Hoppas din påsk har varit full av skratt, godis o massa roligheter.

Jag saknar dig vännen o älskar dig, glöm aldrig det.

 

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards