saknadepojke

Direktlänk till inlägg 13 april 2010

neee förlåt igen

Av saknadepojke - 13 april 2010 23:43

 

Skulle ju skriva igår men blev så trött! Förlåt. Sitter o undrar om du läser detta, om du ens fått adressen. Ser att det är några inne varje dag o jag hoppas att du är en av dem. Är du det?? Hoppet är det sista som sviker en. Ger aldrig upp om dig. Dagarna känns så mycke lättare om jag tror att du läser. Känns som jag talar direkt till dig. Det gör liksom livet mycke lättare.Då vet du att jag älskar dig! hoppas att du på något sätt känner det o inte tror att jag bara lämnade dig. jag lovar att så va det inte o under all tid har saker o ting inte blivit lättare. Snarare tvärt om , mycke svårare men snart vännen löser det sig. Jag lovar att snart e vi med varann igen. Iallafall kan träffas o lära känna varann på nytt. Ska vara den mamma du alltid önskat dig! när jag väl får kontakt med dig igen så släpper jag dig aldrig igen. Du är pojken som äger mitt hjärta... Varje dag tänker jag på dig. Funderar på saker , hur du har det o va du tänker om mig... ja det o mycke mer. Kan förstå om du är ledsen på mig, det får du va. Jag är med ledsen att det blev som det blev när du va liten . Du får vara arg, en dag får du veta sanningen om allt o en dag kanske du kan förlåta mig. Jag är med arg... på alla som gjort att jag inte fått vara mamma åt dig. Dom har tagit tid som aldrig går att få igen men nu får de inte ta så mycke mer ifrån dig o mig. Den dagen vi ses, snälla bli inte rädd om jag gråter. Vet att jag kommer göra det men utav lycka. Så mycket som jag saknat dig. Kommer tro att jag drömmer när jag väl får se dig. Bli inte rädd om jag faller på knä o kramar om dig. Drömmer varje dag om att få hålla dig nära mig igen. När vi träffas så va inte rädd, du får gråta, säga vad du känner. Jag lovar! Du får fråga precis vad du vill o jag ska försöka svara dig på bästa sätt, som det är helt enkelt. Som du märkt så skriver jag inte så mycke brev längre. Har fått höra att du inte får dem?! Om jag skriver så är det ju meningen att du ska få läsa det själv o ingen annan. Det jag skriver är till dig . Hmm.. det blir mycke nu känner jag o fortsätter jag så kan jag skriva i evigheter men borde nog lugna ner mig lite.Är så mycke jag vill säga dig efter alla de förlorade åren men borde nog säga det när vi ses o inte så här. Skulle nog kännas bättre för dig o få höra det, inte bara se det i bokstäver. Ne min älskade pojke.. nu avrundar jag här. Sänder dig natt kramen o viskar orden - mamma älskar dig . Puss o kram mammas hjärta. Snart ses vi.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saknadepojke - 15 februari 2011 11:05

  Hej min lilla gubbe... Vill bara skicka din massor av kramar o puss på kinden o säga att jag älskar dig!   Tänker på dig!! puss mamma ...

Av saknadepojke - 9 februari 2011 00:27


Är bara så tooooooom.... vet snart inte längre va jag ska skriva eller känna ! Detta liv ödelägger mig , jag är UTAN dig.   Finns de någon som kan förstå mitt tarsiga innre som aldrig läker igen? Tänker på all tid som gått , all tid jag SKULLE FÅTT m...

Av saknadepojke - 29 januari 2011 14:01


  En bild på mamma o syster som tokar sig framför kameran :) Önskar att du kunde vara med oss o toka lite!   Tänk va ensamt de känns då man inte får varken höra av dig eller se dig :( Tror att en dag kommer du själv att inse vad som i allt ...

Av saknadepojke - 27 januari 2011 11:00


God morgon ÄLSKADE pojk  :) Nu kikar våren fram o tinar upp allt de frusna. Det kan jag lova dig att det tinar upp en hel del . I natt låg jag på kudden o tårarna bara rann som floder, kunde inte stopa de! Tänkte på dig.... den sista (tror jag de ...

Av saknadepojke - 19 december 2010 15:39


 

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards