saknadepojke

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av saknadepojke - 31 mars 2010 22:15

 

Hej vännen!

Idag har vi varit i mariestad o snart någon dag här nu så ska vi in till Skövde. Skulle vara roligt om jag fick träffa dig o säga hej, få se dig. Det skulle betyda jätte mycke. Sitter o undrar va du gjort för kul idag! Om du varit arg, glad eller ledsen. Glad hoppas jag. Väntar på att du ska sätta på mobilen o skriva ett litet medelande. Inget skulle göra mig lyckligare. Funderar på att ringa dig någon dag nu snart o hoppas du vill prata lite.  (Hoppas pappa låter mig prata med dig) Vill bara höra dig o vi kan prata om det du vill o känner du att det blir jobbigt så finns det andra dagar som vi kan prata vet du. Allt i din takt gubben.

Vill bara säga att jag tänker på dig o saknar dig vännen.

Ne nu blir det snart sängen för i morgon ska jag till en läkare i mariestad.

Hoppas du sover gott... sänder dig natt kramen o massa tankar. Älskar dig . Vi ses i drömmen . Puss mamma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards