saknadepojke

Alla inlägg den 1 december 2010

Av saknadepojke - 1 december 2010 02:02

Jag har slutat tro på tomten.. Aldrig kommer han med de jag mest önskar mig! Ännu en jul som blir tom utan dig . Dessa känslor börjar nu pocka på igen... du är inte här , får inte ge dig julklappar o se dig öppna dem, får inte hålla om dig o säga god jul min lille.

 

Säkert finns de många som tycker att jag får ge lillan den jul hon förtjänar o självklart ska hon få den ... i den mån som går! Du förtjänar med en jul.. med mamma.. att allt blir som de va när du va liten. Vårat pysslande , bakande.. Det va du o jag som inväntade julmorgonen i soffan. Sittandes kramandes o leendes! Julen är familjens tid... du är min... utan dig är julen sig aldrig lik o kommer inte bli det heller :(

Sitter här med julångesten som säger att snart är julen här.

Ännu en jul i saknad o tårar efter dig!

Mamma älskar dig o sänder dig massa kärlek o puss på kinden . Hoppas du sover gott ..

Kanske hör tomten mina önskningar o ger mig tillbaka det jag mest önskar?

Presentation


du e saknad o jag älskar dig

Leons gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards